Zakladki♥♥♥♥♥♥

sobota, 11 kwietnia 2015

Niespodzianka!

Hej wam rzeczy z moimi koniakami schleich zaczne postowac po wakacjach bo...e nie wazne a ta niespodzianka to...to...to...to ze bede pisac!ale niestaty takie rzeczy jak instrukce mini pytanka i inne takie jak poruwnanie konie schleich z realnym a tak powiem ze nie znam sie na ortografi ani troche :/ a komputer mam z Angielska klawiatura wiec Polskich znakow nie bedzie czyli np u zamkniete to bedzie "o" (nie stety) i baaardzo bym prosila o zostawianie milych komciow :* MENU gorne zrobie jak bede foty koni ;D a powiem ze stajnie jestw budowie i...i...i... dach bedzie trujkatny i to jest chyba najlepsze bedzie miec malusienkie dacjuwki z szyszek :P tak,tak,wiem,tylko mi nie zazdroscie a jak bedzie gotowa to dam zdjecia stajni =D no to co? jeszcze a czy mam pisac "taka" czy "taka" czy "taka" czy "taka" czcionka? piszccie w komciach bo nie wiem mi sie ta ostatnia podoba a jak nie macie google+ to piszcze mi na PW na howrse.pl jestem koniara 109 ;D PAPATKI i zycze wam ogromnej kolekcji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz