Zakladki♥♥♥♥♥♥

niedziela, 12 kwietnia 2015

003.Schleich 2015 !

Hej,hej w tym poscie jak sama nazwa muwi pokaze wam SCHLEICH-S 2015!
1.Klacz Andaluzyska
Oocena:9,99/10
Opis:Klacz mi sie baaardzo ale to baardzo podoba jej ustawienie i masc grzywa i ogon tyle tylko wniej jest co sprawia ze jest taka piekna ale cos od jej kupna mnie odpycha,moze to ze jeszcze tylko 2 konie i koniec zbierania koni a po koniach ludki do stajni!ewentualnie inne zwierzaki!ale 1% jej brakije aby do mnie trafila.


2.Ogier Fryzyjski
Ocena:3,69/10
Opis:Ups,ten jakis troche wiekszy obrazek :/ ale trudno :/.N 100% jestem pewna ze go u mnie nie bedzie! jest jakis taki straasznie chudy.Ale grzywa to strzal w 10! prawde muwiac wyglada troche jak klacz dla tego taka slaba ocena.


2.Klacz mini Shety
Ocena:10000000000000000000000000000000/10 
Opis:Ja jej juz :P bo mam :P jej slodyczy sie nie do opisac wiec 2 slowami powiem ,,Kocham jom!♥".


Jest ich wiecej ale to nie dzisiaj,ok?;D ale mam nadzieje ze sie podobalo i baaardzo ale to bardzo bym prosila o mile komcie :* papatki!



2 komentarze:

  1. Hey, koniara! Na początku, chciałabym Ci powiedzieć, że na Howrse będę wchodzić tak raz na 2 tygodnie :) Gratuluję Ci bloga. Dużo (i szybko) nauczyłaś się bardzo (jak na Twój wiek) trudnych rzeczy :* Jeżeli wpadniesz kiedyś na MSP to daj mi znać <3
    Pozdrawiam, MeryL.

    OdpowiedzUsuń
  2. Okay,ja na MSP bede raczej dosc zadko ;( raczej bede na howrse co dziennie i dziekuje za komcia♥

    OdpowiedzUsuń