Zakladki♥♥♥♥♥♥

czwartek, 16 kwietnia 2015

004.SCHLEICH 2015 2# + mam nowego 2015

Jak w tytule mam nowego konia schleich 2015 i mam problem na imie i jest to takze 2# SCHLEICH 2015!
1.Rodzina mini shety (mam ogiera jak i klacz)
Opis:tu akurat wstawilam cala rodzinke mini shety posiadam z niej 2 kuce klacz i ogiera ogier jest stajacy deba a klacz to ta (no raczej nie zrebak)zwyczajnie staojaca i jest ona baaaardzo sweet'asna♥ a ogierek jest bardzo ladny,i prosila bym abys cie mi napisali jak go nazwac ;) a zrebaczek *-) taaki slodki i mam w palanach go kupic =D i jest wiecej koni SCHLEICH 2015 ale nie bede tu pisac bo opisy sa cieszke do wymyslenia,Uff.
Tym czasem komediowa historyjka xD:
Byla sobie farma i Sie zniej wszyscy wyprowadzili psy,konie,byki,krowy zostaly same psy zrobily imprezke na koncu wszystkie zwierzeta zasiadly do stolu i jadly indyke na 2 dzien urodzilo Sie 5 KonioPsow (xD)potem 1 ztych KonioPsow urodzil BykoKonioPsa byk byl tak szczesliwy ze hay,byk poszedl do pracy i wrucil wkurzony i po zjadal wszystkich xD xD xD.


PAPATKI ZOSTAW KOMCIA ♥ ;*


5 komentarzy:

  1. Ja bym go nazwała Okruszek :)
    To opowiadanie jest... dziwne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem wymyslila to moja kolerzanka ;).
    Jak tu trafilas?.
    Okruszek slodkie ♥.
    Dzieki za komcia♥♥♥.

    OdpowiedzUsuń
  3. *ciężkie ;)
    To ja może będę za propozycją Capricorn :)
    Dziwna historyjka xD
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    amore-cane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmmm... U mnie nazywa się ( ogier ) sweterek xd :3
    Jeśli chcesz możesz go tak nazwać byle byś napisała że imię jest z mojego bloga ;)
    Ogółem fajny post !
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :
    Biegnacy-Znaczy-Wolny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń