Zakladki♥♥♥♥♥♥

poniedziałek, 15 czerwca 2015

Komentarz pelen mysli TYLKO o sobie.

A wiec pod ostatnim postem dostalam komentarz taki jak jest tytule od jakies dziewczyny co ma na zdjeciu profilowym swinke morskom a komentarz to brzmial jak by to mily komentarz nie byl (nazwy bloga podawac nie mam zamiaru) ,a brziam tak ,,Zapraszam ........blogspot.com" totalna mysl tylko o sobie.Tez kiedys dostaliscie taki kom?,co wtedy pomysleliscie?.
I JAK BY CO TO GO USUNELAM!.                        
                                                                       ♥Papatki♥

6 komentarzy:

  1. Ja też taki komentarz dostałam i to od tej samej osoby co ty. ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyzwyczaiłam się i ignoruję. Jak chce żebym zajrzała, to niech zostawi wartościowy komentarz i na końcu link :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Również podobny komentarz dostałam i zignorowałam dodając do spamu, w tej kwestii w pełni zgadzam się z Julią...

    OdpowiedzUsuń
  4. Również podobny komentarz dostałam i zignorowałam dodając do spamu, w tej kwestii w pełni zgadzam się z Julią...

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety bardzo często zdarzają mi się podobne komentarze. Naprawdę czuję się wtedy jakbym dostała prosto w twarz, bo ja tworzę post, spędzam nad nim sporo czasu - nad treścią i nad zdjęciami, a tu przyjdzie sobie taka osoba, która nawet nie przeczyta o czym jest post, nie pomyśli ile autorka spędziła nad nim czasu - tylko chamsko dodaje ''zapraszam na...'' i zero treści dotyczącej postu. Przykre, ale musisz się niestety do tego przyzwyczaić, a najlepiej olać, bo jeszcze nie raz taki komentarz dostaniesz :)

    OdpowiedzUsuń